Rejestracja zakończona
Zainteresowanych otrzymaniem materiałów konferencyjnych prosimy o kontakt: anna.kovalenko@evention.pl
Zgłoszenie udziału w konferencji KSC Forum 2020
Promocja last minute - do 2 września!!!
- 395 pln netto
(cena standardowa 495 zł netto)
W przypadku wyrażenia zgód marketingowych Partnerom konferencji zapewniamy rabat* w wysokości 150 zł netto, wtedy koszt udziału wynosi:
- 245 pln netto*
Dla uczestników 3 online'owych spotkań KSC Forum - rabat 30% od ceny obowiązującej w terminie rejestracji.
*zniżka za zgody nie sumuje się z innymi zniżkami
Do podanych kwot należy doliczyć podatek 23% VAT.
Do 4 dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia, wyślemy Państwu drogą mailową fakturę pro forma, z 7 dniowym terminem płatności.
Rekrutacja zostanie udostęniona wkrótce.
Zapraszamy do obejrzenia nagrań ze spotkań KSC Forum 2020
Zgłoszenie udziału w spotkaniach online KSC Forum
Zapewniamy bezpłatny udział dla przedstawicieli przedsiębiorstw i instytucji nieinformatycznych.*
Spotkanie nie jest przeznaczone dla przedstawicieli branży ICT oraz firm konsultingowych (za wyjątkiem partnerów spotkań). W przypadku firm zainteresowanych udziałem partnerskim zapraszamy do kontaktu:
Dominika Opoka
tel. 604 112 883
dominika.opoka@evention.pl
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W KONFERENCJI KSC FORUM 2020
Rejestracja zostanie uruchomiona wkrótce
Jeśli chcesz otrzymać informacje o edycji 2020 zostaw swoje dane:
Zgłoszenie udziału w KSC Forum 2019
Opłata za uczestnictwo w Konferencji jest zależna od branży reprezentowanej przez uczestnika oraz terminu zgłoszenia udziału. Koszt udziału dla przedstawicieli przedsiębiorstw i instytucji nieinformatycznych:
PROMOCJA LAST MINUTE - obowiązuje przy zgłoszeniu co najmniej 2 osób z jednej firmy!
1599 zł netto - cena udziału w konferencji oraz 2 noclegi w hotelu konferencyjnym Mercury Kasprowy (1905,27 brutto)
1599 zł netto + 120 zł netto - dopłata do pokoju jednoosobowego (2052,87 brutto)
Cena dla jednej osoby:
1999 zł netto - udział w konferencji oraz 2 noclegi w hotelu konferencyjnym Mercury Kasprowy (2458,77 brutto)
1999 zł netto + 120 zł netto - dopłata do pokoju jednoosobowego (2606,37 brutto)
Cena obejmuje udział w Konferencji, materiały konferencyjne, posiłki i noclegi.
Do 4 dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia, wyślemy Państwu drogą mailową fakturę pro forma, z 7 dniowym terminem płatności.
Certyfikaty uczestnictwa z punktami CPE (dla zainteresowanych) będą wydawane po zakończeniu warsztatów trzeciego dnia.
Dla podmiotów oferujących rozwiązania i usługi IT/security udział w konferencji jest możliwy wyłącznie w formie partnerstwa. Zainteresowanych prosimy o kontakt z Mariolą Rauzer, tel. kom. 509 622 541, mariola.rauzer@evention.pl
Z przyjemnością odpowiemy na pytania:
Anna Kovalenko
anna.kovalenko@evention.pl
tel: + 48 22 266 09 58
m: +48 570 611 811
Monika Ludwig
tel: +48 732 123 800
m: +48 790 401 605